Aaaaaa!!! Diş mi o?

Anneliğin insanı mutlu ettiğini biliyordum ama bu kadar da mutluluğa mutluluk kattığı bilmiyordum.
Lina Ece’nin dişleri çıksın diye büyük bir merak ve sabırsızlıkla bekliyorum aylardır. 
11 Ekim 2018 günü öğle yemeğini yedirirken Lina Ece’ye,kaşığa birşey çarptı ve çoçuğun ağzından ses geldi. Nedir diye bakındım bakındım birşey göremedim. Diş mi çıktı acaba diye düşünüp parmağımla bakmak istedim ancak bizim bayan huysuz izin vermedi. Neyse ben bir dalgın anını yakalayıp bakarım dedim ve unuttum.. 🤷🏼‍♀️  Akşam üstü kucağımda oturttum oyun oynuyoruz gülüyoruz falan ve  Lina Ece kahkaha atarken ağzını kocaman açmasıyla benim henüz yepyeni olan sağ alt dişini görmem bir oldu. Gördüğüm anda istemsizce sevinçten bastım çığlığı. Sanki hamile olduğumu öğrenmişim ya da böyle çok büyük bir sevindirici olay olmuşcasına baya sevinç gösterilerinde bulundum. Yetti mi? Yetmedi önce anneanne ve babaanneyi sonra halayı aradım. Bu da yetmedi arkadaşlarıma falan mesaj attım Lina Ece’nin dişi çıktı diye. Başkası yapsa şu yaptığımı “aman ne abarttın yaaa derdim.” Ama artık demem çünkü annelik böyle birşeymiş. Minik yavrunuz parmağını kaldırsa muhteşem birley yapmışcasına seviniyorsunuz. En mutsuz anınız bile en mutlu ana dönüşüyor. 
Ben bu anneliği çok sevdim ❤️ İyi ki anne olmuşum..






0 yorum:

Yorum Gönder