İLK DOĞUM GÜNÜ

En son 12 Şubatta yani Lina Ece’nin Doğum gününe 4 gün kala yazmışım. Öyleyse biraz Doğum gününden bahsedeyim.
Ben Lina Ece doğduğundan beri ilk 3 yıl Doğum günü partisi ya da kutlaması yapma taraftarı değilim. Çünkü bana göre çocuğun anlayacağı yaşta yani 4. Doğum gününde kutlama yapmak çok daha mantıklı geliyor. Neden 4 yaş? Çünkü okula başlamış olacak ve arkadaşlarıyla eğlenceli bir parti yapabiliriz. 🥳  ayrıca 4 yaştan itibaren yaşadıkları daha çok hafızasında yer edecek. Evet belki büyüdüğünde sitemde bulunabilir çünkü akranları büyük partilerle ilk yaşlarını, dişlerini hatta daha doğmadan gelişlerini kutlayan ailelere sahip. Biz de böyle olabilirdik, yapabilirdik elbette ama ben parti yapıp kızımın hatırlamayacağı bir gün yaşamak yerine bir fotoğrafçıyla anlaşıp ilk yılından hatıra 3 farklı konseptte fotoğraf çekimi yaptırmayı ve ailece bir yurt dışı tatilini doğru buldum ancak eşimin işleri dolayısı ile tatil bu yıllık iptal edildi. Yine de 3 kişilik minik ailemizle vakit geçirmenin anlamlı olacağını düşündük ve doğum gününde ben ve babası birlikte yemeğe çıkardık küçük hanımı. Yemek sonunu pastayla taçlandırmayı ve hediyemizi vermeyi ihmal etmedik. 
Pasta olarak şeker hamurundan günlerce zar zor seçtiğim bir pasta yaptırdım. Benim için görüntü bakımından tam bir hayal kırıklığıydı o yüzden fotoğrafını bile çekmedim. Hediye olarakta yine günlerce ne alsak diye düşündük son 1 hafta kala karar verdik. İlk aklımıza gelen akülü araba olmuştu ancak ilk yaş hediyesinin daha saklanabilir kalıcı olmasına karar kıldık. Bileklik almayı denedik ama maalesef ya çok abartılı modeller vardı ya da çok sıradan. (Evet zor bir kadınım hiç birşey beğenmiyorum🙄.) Ve son olarak Antonio Juan koleksiyonundan bir bebek almaya karar verdik. Çünkü hem yıllarca oynayabilecek hem de saklayabilecekti ve karar verdiğimiz modeli alıp pasta sonrası paketi açması için Lina Ece’ye verdik. Lina Ece zaten hediye paketi açmaya bayılan bir çocuk olduğu için büyük bir sevinçle  paketi açtı. Ama içinden çıkan bebeğe hiç sevinmedi hatta ağladı. Günlerce bebeği saçından tutup sürekli yerlere çarptı. Çok şaşırdık ama alışır dedik karışmadık. Şimdilerde odasında gördükçe “ aaa gel” diyip sarılıp öpüyor sonra da biraz oynayıp yerine bırakıyor. Sanırım dostluk kurmadan önce hırçınlık yapacak ileride 😅 .
2. Yaşı için tatil planlarımız başladı umarım yüne bir aksilik yaşamayız..
Doğum gününden ve fotoğraf çekiminden  bir kaç fotoğraf bırakıyorum. 









Ps. Fotoğraf çekimlerini Muğla’nın Ortaca ilçesinde bulunan Derya GÜÇLÜ gerçekleştirdi. Fotoğraf çekimleri bittiğinde pozların hepsini teslim aldık. Bir kaç gün sonra da editlenmiş hallerini mail ile iletti. Yakın çevrede oturanlar için seçenek olabilir.


0 yorum:

Yorum Gönder